یکتانت
اخبار گزارش‌ها

کمپین گوریلا مارکتینگ بازار در بام‌لند روزانه حدود ۳ هزار بازدیدکننده داشت

یاسمن منفرد یاسمن منفرد
خرداد ۱۳, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کمپین گوریلا مارکتینگ بازار در بام‌لند روزانه حدود ۳ هزار بازدیدکننده داشت

در اردیبهشت‌ماه امسال، بازار با همکاری آژانس بادکوبه، کمپینی BTL در محوطه‌ی بام‌لند تهران برگزار کرد که شامل اجرای گوریلا مارکتینگ و یک ایونت تعاملی بود. در فاز گوریلا مارکتینگ، چند شخصیت محبوب از بازی مورتال کامبت در فضای عمومی، مخاطبان را به تجربه‌ی این بازی دعوت کردند. به گفته‌ بازار، این کمپین در مجموع حدود ۱۲ هزار بازدیدکننده داشته است.

به گزارش دی‌ام برد، بازار با همکاری آژانس تبلیغاتی بادکوبه، در تاریخ ۱۰ تا ۱۲ اردیبهشت، یک کمپین BTL را در محوطه‌ بام‌لند تهران برگزار کرد. در فاز اول این کمپین که به صورت گوریلا مارکتینگ اجرا شد، چند شخصیت محبوب از بازی مورتال کامبت در فضای عمومی حضور یافتند و افراد را به تجربه‌ این بازی دعوت کردند. نتیجه‌ این فاز، تولید یک ویدیو برای انتشار در اینستاگرام بود که با هدف وایرال شدن طراحی شد. این ویدیو در صفحه‌ی اینستاگرام بازار به نشانی bazaarappstore منتشر شده و تا امروز بیش از ۳.۳ میلیون بار دیده شده است. واینرها، اینفلوئنسرهای حوزه گیم و یوتیوبرها در نشر ویدیو نقش زیادی داشتند. فاز دوم کمپین نیز در قالب یک ایونت در همان محوطه بام‌لند برگزار شد.

بر اساس اعلام بازار، این کمپین روزانه به‌طور میانگین حدود ۳ هزار بازدیدکننده داشته و از این تعداد، حدود ۱۵۰ نفر هر روز به‌صورت مستقیم در بازی شرکت می‌کردند و با کمپین تعامل داشتند. در نهایت، به ۱۰۰ نفر از این شرکت‌کنندگان، از طرف بازار جایزه اهدا شد. واحد مارکتینگ بازار به دی‌ام برد گفته است که در جریان برگزاری کمپین، به محدودیت‌های سنی مخاطبان توجه ویژه‌ای شده بود. به همین دلیل، دسترسی بازیکنان به بخش‌های خشونت‌آمیز بازی به‌طور کامل محدود شد تا تجربه‌ای متناسب با رده‌ی سنی مخاطب رقم بخورد.

کمپین گوریلا مارکتینگ بازار در بام‌لند روزانه حدود ۳ هزار بازدیدکننده داشت 1 کمپین گوریلا مارکتینگ بازار در بام‌لند روزانه حدود ۳ هزار بازدیدکننده داشت 2

هدف از اجرای کمپین، تقویت تصویر برند بود

بازار اعلام کرده است که اجرای این کمپین در راستای سایر اقدامات برندینگ و بازاریابی «بازار» صورت گرفته و با هدف تقویت تصویر برند به‌عنوان پلتفرمی پویا، نوآور و هم‌سو با سبک زندگی نسل جوان و جامعه‌ی فعال و پرشور گیمرها، انجام شده است.

انتخاب بام‌لند به‌عنوان محل اجرای کمپین نیز به دلیل دسترسی آسان، ویژگی‌های تعاملی فضا و جذابیت بالای آن برای طیف گسترده‌ای از جامعه هدف، به‌ویژه مخاطبان جوان و علاقه‌مندان به بازی‌های موبایلی بوده است.

به اشتراک بگذارید:
یاسمن منفرد
یاسمن منفرد
فارغ‌التحصیل اقتصاد هستم و مدتیه که به خبرنگاری مشغولم. دی‌ام برد به من فرصت خوبی داد تا دنیای مارکتینگ رو تجربه کنم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

آسان‌پرداخت