بنمانو از محصول جدید خود در کمپین “یک جرعه هوای خنک” رونمایی کرد
برند بنمانو هفته گذشته در مراسمی که در کارخانه بنمانو با حضور مدیران و اعضای شرکت برگزار شد، از محصول جدید به نام “آیس کافیمیکس” رونمایی کرد.
به گزارش دیام برد، برند بنمانو همزمان با معرفی محصول جدید خود یعنی آیس کافی، یک کمپین دیجیتال با شعار “یک جرعه هوای خنک” اجرا کرد. به نظر میرسد که بنمانو تلاش کرده است که در اجرای این کمپین و طراحی هویت بصری آن، به احساس مخاطب از نوشیدن محصول توجه کند و به همین خاطر از رنگهای سرد مانند آبی، سفید و از المان یخ که نشاندهنده حس سر زندگیست استفاده کرده تا حس و حال خنکی را به مخاطب منتقل و تاثیر کمپین خود را افزایش بدهد.
حامد موثق، مدیرعامل بنمانو در مراسم رونمایی از این محصول گفت: «این محصول با هدف گسترش سبد محصول قهوههای فوری “کافیمیکس” و برآورده کردن خواسته مخاطبان روانه بازار شده است.»
آرش حیدری، قائم مقام مدیرعامل نیز در این مراسم و در حضور کارکنان این کارخانه گفت: «همزمان با رونمایی از محصول جدید تصمیم گرفتیم جشن لانچ محصول را برخلاف رویههای سابق در کارخانه بنمانو برگزار کنیم تا از تلاشها و زحمات مستر شما عزیزان کارخانه که در راستای توسعه و پیشرفت شرکت قدمهای بزرگ بر میدارید، سپاس و قدردانی کنیم.»
بنمانو ضمن رونمایی از این محصول، اشاره کرده است که یکی از ویژگیهای مهم و قابل توجه در این محصول استفاده از کمک حلال و یک نوع قهوه ویژه است که باعث حل شدن پودر قهوه در آب و شیر سرد میشود. این ویژگی باعث شده است که دیگر نوشیدن یک قهوه ساده و سریع مانند کافیمیکس فقط محدود به نوشیدنی گرم نباشد و انتخابهای دیگر مثل نوشیدنی سرد در تمامی زمانهای روز در دسترس مخاطبان باشد.
مخاطبان میتوانند محصول جدید آیسکافیمیکس را از وبسایت بنمانو را خریداری کنند.