بلو بانک کمپین ریفرال مارکتینگ «دعوت دو ۱۰۰ برد» را اجرا کرد

بلوبانک سامان کمپین ریفرال مارکتینگ «دعوت دو ۱۰۰ برد» را با هدف افزایش جذب کاربر اجرا کرد. در این کمپین، کاربران با دعوت دوستان خود به افتتاح حساب، هدیهای نقدی دریافت میکنند که شامل ۱۰۰ هزار تومان برای هر دو طرف است.
به گزارش دیام برد، بلوبانک اخیرا کمپین ریفرال مارکتینگ جدیدی را با عنوان «دعوت دو ۱۰۰ برد»اجرا کرده است. در این کمپین که از ۱۲ مرداد تا ۱ شهریور اجرا میشود، افراد با دعوت دوستان خود به افتتاح حساب در بلو، هدیهای ۲۰۰ هزارتومانی دریافت میکنند که شامل ۱۰۰ هزار تومان برای دعوتکننده و ۱۰۰ هزار تومان برای دعوت شونده است.
بلوبانک پیش از این به ازای هر دعوت موفق با استفاده از کد، از ۳۰ تا ۶۰ هزار تومان هدیه نقدی به دعوتکننده پرداخت میکرد. اما در بازه زمانی این کمپین، این مبلغ به ۱۰۰ هزار تومان افزایش یافته است. همچنین افراد میتوانند هدیه دعوت خود را به جای دریافت نقدی، به مؤسسات نیکوکاری همکار با بلو اهدا کنند.
بازاریابی ارجاعی (Referral Marketing) روشی مقرونبهصرفه است که با بهرهگیری از معرفی مشتریان فعلی، جذب مشتریان جدید را تسهیل میکند. در این روش، مشتریان تشویق میشوند تا دوستان و آشنایان خود را به استفاده از محصول یا خدمت دعوت کنند و در ازای هر معرفی موفق، پاداش دریافت کنند. از مزایای این روش میتوان به افزایش اعتماد مشتریان، کاهش هزینههای تبلیغات، ارتقای وفاداری و رشد سریع و طبیعی کسبوکار اشاره کرد. برای موفقیت در بازاریابی ارجاعی، ضروری است فرایند معرفی ساده باشد، پاداشها جذاب طراحی شوند و ارتباط مستمر و مؤثری با مشتریان برقرار شود.
مطالب پیشنهادی