
اخبار
بیمهبازار بیلبورد جدیدی به شکل چتر نجات را در بالای دفتر مرکزی خود نصب کرد

اردیبهشت ۲۳, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش دیام برد، بیمهبازار بهتازگی بیلبورد جدیدی را در بالای ساختمان مرکزی خود در خیابان شیخ بهایی نصب کرده است. این بیلبورد به شکل یک چتر نجات و با رنگهای زرد و سفید طراحی شده و لوگوی بیمهبازار نیز بر روی آن دیده میشود.
به گفته بیمهبازار، استفاده از چتر نجات بهعنوان نماد، به دلیل ارتباط آن با مفاهیمی مانند حمایت و امنیت است. چتر نجات در فرهنگ عمومی با نجات و پشتیبانی مرتبط بوده و با ماهیت صنعت بیمه همخوانی دارد.
همچنین درباره دلیل انتخاب رنگ زرد عنوان شده که این رنگ به دلیل کمتر دیدهشدن در طبیعت و محیط شهری، میتواند سریعتر توجه مخاطبان را به خود جلب کند.
بیمهبازار اعلام کرده است که این بیلبورد با نمایش لوگوی برند بر روی چتر، بهصورت بصری و مفهومی هویت برند را معرفی کرده و پیام آن را به مخاطب منتقل میکند.

نظرات
مطالب پیشنهادی

نشست تخصصی دیام برد، به تعویق افتاد
الهه صالحی

بازاریابی به انگلیسی | 109 اصطلاح بازاریابی و فروش در انگلیسی
تحریریه دیامبرد