پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

چگونه در کافه‌بازار تبلیغات بهتری انجام دهیم؟

زهرا قنبری زهرا قنبری
20 آذر 1399
زمان مطالعه: 2 دقیقه
چگونه در کافه‌بازار تبلیغات بهتری انجام دهیم؟
زمان مطالعه: 2 دقیقه

رویداد تبلیغات در بازار، چهارم دی ماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود. هدف از این رویداد تشریح ویژگی‌ها و امکانات بازار در بخش تبلیغات برای توسعه‌دهندگان و کسب‌و‌ کارها عنوان شده است. در این رویداد مدیران محصول و مدیر کسب و کار بخش ویدیوی بازار از مسیر پیشرفت و امکانات «تبلیغات در جستجو» و «تبلیغات در ویدیوی بازار» خواهند گفت و همچنین ابزار جدید تبلیغاتی بازار به نام «تبلیغات در گشت و گذار» را رونمایی می‌کنند.
عباس اسپید، مدیر توسعه‌ی کسب و کار بازار، اظهار امیدواری می‌کند که در رویداد پیش‌رو توسعه‌دهندگان و کسب و کارها به عنوان شرکای تجاری بازار از امکانات جدید تبلیغات در جستجو و همچنین تبلیغات در بخش ویدیو بازار باخبر شوند و از طرف دیگر با امکان جدید تبلیغات در گشت و گذار بازار آشنایی پیدا کنند.

عبدالناصر اهل‌ایرف، مدیر محصول تبلیغات ویدیو، نیز در مور بخش ویدیو و تبلیغات در ویدیو بازار می‌گوید: توسعه بخش ویدیو مسیر دوساله ای را با ارائه محتوا با کیفیت و به روز و فاخر پیموده است و حالا کاربران بیشماری جذب شده که توسعه دهندگان و مدیران کسب و کارها می‌توانند از طریق بخش محصول تبلیغات ویدیو ، محصولات خودشان را به آنها معرفی کنند. او ارزش موجود در این بخش را در شیوه‌ای که پیاده شده می‌داند و توضیح می‌دهد: در بخش تبلیغات ویدیو بازار سرویس‌گیرندگان می‌توانند هدف‌گذاری بر اساس کاربر، محتوا و رفتار کاربر داشته باشند. ما در بازار در تلاشیم تا بر اساس تکنولوژی ها و تحلیل داده افزایش کیفیت و اثر گذاری تبلیغات را به استفاده کنندگان بدهیم.

بخوانید  پلتفرم جریان: انتقال فعالیت به تلگرام جریان را زنده نگه داشت

گفتنی است این دومین رویدادی است که بازار در مورد امکانات تبلیغات در بازار برگزار می‌کند. در رویداد قبلی ویژگی‌های مختلفی «تبلیغات در جستجو» برای شرکت‌کنندگان تشریح شد. بازار از همه فعالان حوزه تبلیغات و بازاریابی برای ثبت نام در این رویداد دعوت می‌کند. برای ثبت نام در این رویداد می‌توانید از طریق لینک رویداد اقدام کنید.

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
زهرا قنبری
زهرا قنبری
نظرات

اسمارتک