
باما با خودروبرهای حامل خودرو، کمپین گوریلا اجرا کرد


پلتفرم تخصصی خرید و فروش خودرو، باما، با هدف افزایش آگاهی از برند و تعامل مستقیم کاربران با خدمات باما با استفاده از گوریلامارکتینگ و تبلیغات محیطی به مدت ۱۰ روز یک کمپین هیبریدی در تهران و اصفهان اجرا کرد.
به گزارش دیام برد و به نقل از روابطعمومی باما، ایده اصلی این کمپین حول محور مشاهده صفحهای زنده و حقیقی از آگهیهای موجود در سایت باما در خیابانهای شهر شکل گرفته است. این مجموعه همچنین هدف اصلی خود از برگزاری و اجرای این کمپین را افزایش آگاهی از برند باما به عنوان پلتفرم تخصصی خریدوفروش خودرو و همچنین انجام فعالیتی فراتر از تبلیغات محیطی مرسوم برای برقراری ارتباط میان کاربران و خدمات این پلتفرم اعلام کرده است.
باما در این کمپین از خودروبرهایی که حامل خودروهای آگهی شده در پلتفرم باما بودند استفاده کرد که در آن آگهی خودروها با چیدمانی مشابه نمایش در سایت، روی خودروبر نصب شده بود. به نحوی که در دو سمت خودروبر، کارت آگهیای با اطلاعات آن خودرو به همراه یک کیوآرکد قرار داشت که با اسکن آن، افراد میتوانستند به طور مستقیم به آگهی مربوط به آن در سایت باما هدایت شوند.
خودروبرهای مورد استفاده در این کمپین به گونهای طراحی شده بودند که شباهت بصری زیادی به صفحه آگهیهای سایت باما داشته باشند. این شباهت حتی در انتخاب رنگ خودروبر ها نیز لحاظ شده بود. علاوه بر این، طراحی مدرن سازه و امکان مشاهده یک آگهی در ابعاد بزرگ، جذابیت بصری مناسبی برای کمپین ایجاد کرده بود. همچنین نورپردازی انجام شده هنگام تاریک شدن هوا توجه بیشتری را به خود جلب میکرد.
خودروهای استفاده شده در این کمپین که آگهی آنها در سایت باما بارگذاری شده بود، بر اساس تنوع مدل و جذابیت انتخاب شدند و پس از تماس با صاحبان خودرو و هماهنگیهای لازم و کسب رضایت، چندین مدل خودروی مختلف بر روی خودروبرهای باما قرار گرفت.
باما در این کمپین برای هر خودرو دو کارت آگهی حاوی اطلاعات مختصری از خودرو و کیوآرکد جزئیات همان آگهی در پلتفرم در نظرگرفته بود که در دو سمت خودروبر نصب شد. مخاطبان میتوانستند با اسکن کیوآرکد اطلاعات کاملی از همان خودرو را در سایت باما مشاهده کرده و با آگهیدهنده تماس بگیرند. همچنین همان کیوآرکد با رویکرد تیزینگ در پشت خودروبر نیز نصب شده بود که با اسکن آن، محتوای آگهی قبل مشاهده کامل خودرو امکانپذیر میشد.
به گفته باما، خودروبرها در نقاط برنامهریزی شده در شهرهای اصفهان و تهران حرکت کردند و پس از طی مسیر مشخص در نقاط از قبل تعیین شده به صورت ثابت در معرض دید عابران و سرنشینان دیگر خودروها قرار گرفتند.
طبق اطلاعاتی که از سوی باما در اختیار دیام قرار گرفت، با توجه به بازخورد دریافتی از این کمپین و عکسالعملهای مشاهده شده از سوی مخاطبان در دو شهر تهران و اصفهان، این مسیر تبلیغاتی به عنوان بخشی از هویت ارتباطی برند باما در آینده نزدیک نیز ادامه خواهد یافت.

مطالب پیشنهادی
