پویش از نو با شعار «از دل هم، برای هم»، با همراهی آژانس تبلیغاتی ماگنولیا اجرا میشود

پلتفرم از نو، در صفحه اینستاگرام خود با انتشار ویدئویی از آغاز «پویش از نو» خبر داد. این پلتفرم عنوان کرده است که این پویش با مشارکت گروهی از متخصصان حوزه مارکتینگ، ارتباطات و برند، به مرحله اجرا رسیده است. این پویش با هدف حمایت از آسیبدیدگان جنگ ۱۲ روزه و با تمرکز بر مشارکت داوطلبان در بازسازی منازل تخریبشده راهاندازی شده است.
به گزارش دیام برد، پلتفرم ازنو خود با انتشار ویدئویی از «پویش از نو» خبر داد. این پویش با شعار «از دل هم، برای هم» و با همراهی برندهای شناختهشده و آژانس تبلیغاتی ماگنولیا، با هدف حمایت از آسیبدیدگان جنگ ۱۲ روزه و مشارکت در بازسازی منازل آسیبدیده راهاندازی شده است.
ازنو همچنین در این پست اینستاگرامی اشاره کرده است که این پویش با مشارکت گروهی از متخصصان حوزه مارکتینگ، ارتباطات و برند، به مرحله اجرا رسید و برندهایی مانند کن، قالی سلیمان، تارنگ، ماگنولیا و … در کنار هم هستند تا با حمایت مالی و طراحی استراتژی، پویش را به نمونهای موفق با سرعت عمل بالا تبدیل کنند.
به گفته روابطعمومی ازنو، این پویش تازه راهاندازی شده و همچنان به دنبال جذب داوطلب هستند. برنامههای مربوط به تبلیغات، برنامهریزی پویش و تعامل با برندها به عهده آژانس تبلیغاتی ماگنولیا است که جزئیات بهزودی منتشر میشود.

مطالب پیشنهادی
هزینه اسپانسری در پادکستهای فارسی چقدر است؟