برند پوشاک و تجهیزات ورزشی ژاپنی اسیکس (ASICS) به تازگی یک سگ پشمالو را بهعنوان سفیر برند خود معرفی کرده است. مدیر بازاریابی این مجموعه اعلام کرده که دلیل این انتخاب، نقش سگها در تشویق صاحبانشان به تحرک و فعالیت بدنی است.
به گزارش دیام برد، اسیکس (ASICS) سفیر برند خود را معرفی کرد؛ اما احتمالاً تعجب خواهید کرد وقتی بدانید این سفیر نه یک ورزشکار حرفهای و نه یک سلبریتی مشهور، بلکه یک سگ است. فلیکس، سفیر جدید این برند، یک سگ پشمالو و دوستداشتنی است که بهعنوان نماد تناسب اندام شناخته میشود. او عاشق پیادهروی، دویدن و بازیهای پرانرژی است و به همین دلیل انتخابی متفاوت و جذاب برای اسیکس به شمار میآید.
چرا یک سگ انتخاب این برند بود؟
مطالعات جهانی تازه نشان میدهد که سگها نقش زیادی در ترغیب صاحبانشان به حرکت و فعالیت دارند. در بریتانیا، ۶۹ درصد از صاحبان سگ باور دارند که سگشان بیش از خانواده، سلبریتیها و حتی مربیان حرفهای، انگیزهبخش آنها برای ورزش است. همچنین ۸۴ درصد از این افراد میگویند پس از ورزش همراه با سگشان، احساس شادی و سرزندگی بیشتری دارند. این ابتکار اسیکس ثابت میکند که گاهی یک همراه پشمالو بهترین انگیزه برای داشتن سبک زندگی فعال و سالم است.
این انتخاب بر اساس پژوهشی از کینگز کالج لندن انجام شده که نشان میدهد صاحبان سگ، در مقایسه با دیگران، ۲۰ درصد سلامت روانی بالاتری دارند و ۳۵ درصد بیشتر در هفته ورزش میکنند.