یکتانت
اخبار
با هدف آگاهی بخشی عمومی نسبت به بحران کمبود آب

آپارات کمپین مسئولیت اجتماعی «آب تمام شد» را در پلتفرم خود اجرا کرد

ترانه رسولیان ترانه رسولیان
مرداد ۷, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 1 دقیقه
آپارات کمپین مسئولیت اجتماعی «آب تمام شد» را در پلتفرم خود اجرا کرد

آپارات در یک کمپین مسئولیت اجتماعی با نام «آب تمام شد» تلاش کرده است که با بازنشر ویدیوهای آموزشی و هشداردهنده در آپارات، مردم را نسبت به بحران بی‌آبی و وخامت شرایط آگاه کرده و آنها را به صرفه‌جویی و مشارکت در مدیریت مصرف آب دعوت کند.

به گزارش دی‌ام برد و به نقل از روابط عمومی آپارات، بر اساس آمار رسمی، ۵۰ شهر از ۲۴ استان ایران با تنش آبی مواجه‌اند و ۹۷ درصد مساحت کشور درگیر خشکسالی است. میزان بارش سال جاری نیز ۴۰ درصد کمتر از پارسال بوده که موجب شده ۱۴۰۴، دومین سال خشک ایران طی ۶۰ سال گذشته لقب بگیرد. این کمپین، با تمرکز ویژه بر بحران بی‌آبی در ایران، تلاش می‌کند با بازنشر ویدئوهای آموزشی و هشداردهنده در پلتفرم «آپارات»، مردم را نسبت به وخامت شرایط آگاه کرده و آن‌ها را به صرفه‌جویی و مشارکت در مدیریت مصرف آب دعوت کند.

آپارات کمپین مسئولیت اجتماعی «آب تمام شد» را در پلتفرم خود اجرا کرد 1

روابط‌عمومی آپارات اشاره کرده است که در گام نخست هدف از کمپین، گذر از تابستان با منابع محدود فعلی است تا پس از آن، مطالبه‌گری عمومی برای تدوین راهکارهای بلندمدت مصرف بهینه منابع آبی کشور مطرح شود.

به اشتراک بگذارید:
ترانه رسولیان
ترانه رسولیان
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

آسان‌پرداخت