رویداد آژیل با تمرکز بر تغییر عادات و ترویج سبک زندگی سالم برگزار شد

فهرست مطلب
برند آژیل جمعه ۲۲ مرداد ماه و به مناسبت روز جهانی شیر گیاهی رویدادی در دهکده سبز باشگاه انقلاب برگزار کرد. این رویداد که به گفته این برند مبتنی بر «تغییر عادتها» و با طراحی تجربه، دعوت به مشارکت و تاکید بر تصمیمهای کوچک اما تأثیرگذار اجرا شد. آژیل درواقع در این رویداد تلاش کرده بود سبک زندگی سالم و خودآگاهی را ترویج کند.
مسیری تازه در برندسازی آیندهنگر و آگاهانه
این برند در رابطه با این برند اشاره کرده است که هرچند در نگاه اول، کمپین آژیل درباره یک خوراکی سالم به نظر میآید اما در لایهی عمیقتر، این کمپین تجسمی است از اقتصاد ارزشمحور؛ یعنی خلق همزمان ارزش برای مصرفکننده، جامعه و البته فضای کسبوکار.
آژیل وجه تمایز این رویداد را رویکرد آموزشی و دعوتمحور بهجای اقناع تبلیغاتی، ترویج تغییر در سبک زندگی بدون لحن اخلاقگرایانه، بهرهگیری از طراحی تجربه بهعنوان ابزار انتقال معنا و ایجاد پیوندی ملموس میان سلامت فردی و مسئولیت اجتماعی دانسته است.
محصولی برای ساخت معنا و ماندگاری
در این رویداد، آژیل تلاش کرد با گردهمآوردن چهرههای الهامبخش، تجربهی طعمی متفاوت و لحظاتی همراه با موسیقی، گفتگو و مشارکت اجتماعی، این پیام را منتقل کند که عادتهای کوچک، میتوانند آینده را بسازند.
عادات کوچک آینده را میسازند
سمانه سدهزاده مدیر بیزینس آژیل در بخشی از این رویداد به تبیین هستهی فلسفه برند آژیل پرداخت و گفت: «آژیل برندی است که بیش از آنکه محصول بفروشد، در تلاش است تا حرکتی اجتماعی برای اصلاح سبک زندگی و تغذیه ایجاد کند. چرا که عادتهای کوچک، میتوانند آینده را بسازند».
او ادامه داد: «در قلب استراتژی آژیل، یک اصل مهم نهفته است. اینکه کسبوکارها در کنار سودآوری باید در ساختن جامعهای سالمتر، پایدارتر و آگاهتر نقش داشته باشند. از همین رو، آژیل با ترویج انتخابهای غذایی مسئولانه، تلاش میکند فرصت تجربهی تغذیه سالم را برای طیف وسیعی از مخاطبان فراهم آورد، و فضای گفتگو و آگاهی عمومی پیرامون عادتهای غذایی را در جامعه گسترش دهد.
مطالب پیشنهادی
هزینه اسپانسری در پادکستهای فارسی چقدر است؟
