یکتانت
اخبار
رویداد خیابانی با تم صورتی در لندن

برند سون‌آپ از نوشیدنی جدید «لیموناد صورتی» رونمایی کرد

ترانه رسولیان ترانه رسولیان
مرداد ۲۹, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برند سون‌آپ از نوشیدنی جدید «لیموناد صورتی» رونمایی کرد

برند نوشابه گازدار سون‌آپ در تاریخ ۸ آگوست با برگزاری رویدادی با تم صورتی در لندن، نوشیدنی جدید خود با نام «لیموناد صورتی» را معرفی کرد. در این رویداد دیواری با طراحی صورتی و پنجره‌هایی برای ارائه سمپل‌هایی از این نوشیدنی جدید در نظر گرفته شده بود.

به گزارش دی‌ام برد و به نقل از رسانه Marketing Beat، برند نوشیدنی سون‌آپ، در تاریخ ۸ آگوست رویدادی برگزار کرد که دارای یک دیواری با تم صورتی بود و تعدادی پنجره روی آن وجود داشت. از طریق این پنجره‌ها، به مردم نمونه‌هایی از نوشیدنی جدید «لیموناد صورتی» سون آپ را به عنوان سمپلینگ ارائه می‌کردند. علاوه بر نوشیدنی رایگان، تعداد محدودی از کالاهای تبلیغاتی مرتبط با این محصول نیز به بازدیدکنندگان اهدا شد.

برند سون‌آپ از نوشیدنی جدید «لیموناد صورتی» رونمایی کرد 1

این رویداد با‌هدف معرفی نوشیدنی جدیدِ «لیموناد صورتی» بدون شکر انجام شده است و به نقل از رسانه Marketing Beat، این رویداد در شهر‌های لیورپول و منچستر هم برگزار می‌شود.

به گفته برگزارکنندگان این رویداد، هدف از این اقدام ایجاد تجربه‌ای متفاوت برای مردم و افزودن رنگ و نشاط به فضای شهری بوده است. همچنین براساس یک نظرسنجی منتشرشده از سوی این شرکت، ۸۸ درصد از شهروندان بریتانیایی گفته‌اند محیط‌های رنگارنگ بر روحیه آن‌ها اثر مثبت دارد.برند سون‌آپ از نوشیدنی جدید «لیموناد صورتی» رونمایی کرد 2

بر اساس این خبر محصول «لیموناد صورتی» هم‌اکنون در فروشگاه‌های زنجیره‌ای از جمله Sainsbury’s عرضه شده و قرار است به تدریج در دیگر فروشگاه‌های بزرگ بریتانیا نیز توزیع شود.

به اشتراک بگذارید:
ترانه رسولیان
ترانه رسولیان
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

آسان‌پرداخت