پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار گزارش‌ها

گزارش سال 99 ابر آروان از منظر مارکتینگ

تارخ ترهنده تارخ ترهنده
27 اسفند 1399
زمان مطالعه: 2 دقیقه
گزارش سال 99 ابر آروان از منظر مارکتینگ
زمان مطالعه: 2 دقیقه

دیگر در روزهای پایانی سال ۱۳۹۹ به سر می‌بریم و همان‌طور که طی روزهای قبل گزارش فعالیت مجموعه‌های مختلفی را در این سال مرور کردیم، الان نوبت به گزارش عملکرد مجموعه ابر آروان در سال ۹۹ رسیده است. در ادامه با مروری مختصر بر گزارش سال ۹۹ ابر آروان از منظر مارکتینگ همراه ما باشید.

گزارش سال 99 ابر آروان از منظر مارکتینگ 1

گزارش ابر آروان در سال ۹۹ با ارائه خدمات‌اش به‌صورت رایگان به عمده مشتریان‌اش آغاز می‌شود. همان‌طور که در تصویر بالا می‌بینید، ۸۵٪ مشتریان ابر آروان صرفا به‌صورت رایگان از خدمات این مجموعه استفاده می‌کنند؛ خدماتی که شامل DNS ابری، امنیت ابری، شبکه توزیع محتوا و غیره می‌شود.

نکته قابل توجه دیگر از عملکرد ابر آروان در سال ۹۹ اهمیت دادن بیشتر به مشتریان‌اش است که همین مهم باعث رشد ۲.۵ برابری پشتیبانی از مشتریان در سال ۹۹ شده است. رضایت مشتریان نیز به خاطر همین اتفاق رشد چشمگیری داشته است.

گزارش سال 99 ابر آروان از منظر مارکتینگ 2

همه موارد ذکرشده ما را می‌رساند به نقطه عطف گزارش عملکرد ابر آروان و آن هم رشد بیشتر این مجموعه به عنوان یک «شبکه توزیع‌کننده محتوا» (CDN یا Content Delivery Network) در مقیاس جهانی است. در تصاویر زیر می‌توانید مشاهده کنید که ابر آروان به عنوان یک پلتفرم CDN در حوزه‌های مختلف در جهان در چه جایگاهی قرار گرفته است.

در نهایت نیز می‌بایست اشاره‌ای کنیم به کسب‌وکارها و سامانه‌هایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا و قرنطینه میزبان بیشترین ترافیک و حجوم مخاطب بوده‌اند. تمامی این کسب‌وکارها از حجم قابل توجهی از خدمات ابر آروان استفاده می‌کنند و رفتار کاربران آنها در سال ۹۹ که سرشار از چالش‌های متفاوت بود در تصویر زیر قابل مشاهده است.

بخوانید  بیانیه اعتراضی ازکی، بیمه بازار و بیمه دات کام در مورد رای شورای رقابت و مواضع اخیر بیمه مرکزی

گزارش سال 99 ابر آروان از منظر مارکتینگ 5

گزارش کامل فعالیت‌های ابر آروان در سال ۹۹ را می‌توانید از طریق این لینک مطالعه و دریافت نمایید.

برای دنبال کردن آخرین اخبار دیجیتال مارکتینگ همراه رسانه دی ام برد باشید.

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
تارخ ترهنده
تارخ ترهنده
یک نویسنده و گیمر افسارگسیخته. عاشق نوشتن و خلق کردن.
نظرات