پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

موتور جستجوی «‌‌ذره بین» معرفی شد؛ اپراتور همراه اول توسعه‌دهنده این موتور جستجوی بومی

تارخ ترهنده تارخ ترهنده
19 اسفند 1399
زمان مطالعه: 2 دقیقه
موتور جستجوی «‌‌ذره بین» معرفی شد؛ اپراتور همراه اول توسعه‌دهنده این موتور جستجوی بومی
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

همراه اول موتور جستجوی بومی «‌‌ذره بین» را معرفی و در دسترس عموم قرار داد. این موتور جستجو که از طریق این لینک در دسترس قرار گرفته، به گفته ابوالحسن فیروزآبادی (رئیس مرکز ملی فضای مجازی) دارای قابلیت Single Sign On است و امید بر این است که «بخش بزرگی از نیازهای مردم را به مراتب از مرورگرهای خارجی بهتر تامین کند».

موتور جستجوی ذره بین در مراسم افتتاحیه مرکز مانیتورینگ پلتفرم‌های دیجیتال همراه اول رونمایی شد و براساس گفته‌های فیروزآبادی، جدای از رونمایی اخیر به‌زودی مرورگر ذره بین نیز عرضه خواهد شد.

همان‌طور که اشاره شد، ذره بین دارای قابلیت Single Sign On است که به کاربرش امکان ورود یک‌باره به تمامی اپلیکیشن‌ها، شبکه‌های اجتماعی و دیگر سرویس‌های مجازی را می‌دهد. با این امکان و حین استفاده از ذره بین دیگر لازم نیست به‌صورت جداگانه وارد همه شبکه‌ها و وب‌سایت‌ها شوید و صرفا با یک‌بار ورود، بتوانید به‌راحتی به همه آنها دسترسی داشته باشید. فیروزآبادی درباره این قابلیت بدین شکل توضیح داده:

در این راستا وعده دادیم که اگر همراه اول بتواند اپلیکیشن مرورگری را ارائه دهد که تعداد زیادی از مردم ایران استفاده کنند، ما هماهنگی‌های لازم بین دستگاهی را فراهم می‌کنیم که کاربر وقتی وارد محیط می‌شود، برای یک بار وارد شود و در طول روز در اپلیکیشن‌های مختلف بتواند با همان یک بار ورود کارش را انجام دهد. این کار در ادامه نظام هویت معتبر است و ما به دنبال تسهیل کاربر و تسهیل تبادلات بین‌دستگاهی هستیم.

جدای از ویژگی‌های اشاره‌شده، این موتور جستجو قابلیت مانیتورینگ پیام‌رسان‌های داخلی، VODها و برنامه شاد را نیز دارد.

بخوانید  هفته‌نامه دی‌ام برد(29 تا 5 دی)

برای دنبال کردن آخرین اخبار دیجیتال مارکتینگ همراه رسانه دی ام برد باشید.

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
تارخ ترهنده
تارخ ترهنده
یک نویسنده و گیمر افسارگسیخته. عاشق نوشتن و خلق کردن.
نظرات

اسمارتک