زمان مطالعه: < 1 دقیقه

عنوان شغلی:
کارشناس دیجیتال مارکتینگ

نوع همکاری:
تمام وقت

دسته بندی شغلی:
بازاریابی

آدرس/محدوده
تهران – میدان فردوسی – ایرانشهر جنوبی

حداقل سابقه کار:
1

شرح کامل موقعیت شغلی:
نظارت روزانه و سنجش میزان اثربخشی کمپین ها و بهینه سازی آنها و ارائه گزارش تحلیلی از عملکرد
نظارت روزانه و تجزیه و تحلیل سنجه‌های اصلی بازاریابی
برنامه‌ریزی و اجرای کمپین‌های یکپارچه بر اساس اهداف بازاریابی
ارتباط و مذاکره با شرکای تجاری و پیمانکاران بر اساس برنامه بازاریابی
توسعه ایده‌ها و طوفان فکری در راستای طراحی کمپین‌های بازاریابی خلاق

مهارت‌های مورد نیاز:
آشنایی با اصول بازاریابی و حوزه‌های دیجیتال مارکتینگ
توانایی کار با ابزارهای گوگل ازجمله Google Analytics و Google Ads و Google tag manager
داشتن مهارت در کار با ابزارهای آنالیتیکس و تحلیل داده و تصمیم‌گیری بر اساس دیتاهای به‌دست‌آمده
داشتن درک درست از KPIهای دیجیتال مارکتینگ و توانایی تعیین آن‌ها
توانایی کار با ابزارهای دیجیتال مارکتینگ، پلتفرم‌های دیجیتال مارکتینگ و داشتن تجربه در کار با پلتفرم‌های تبلیغاتی متداول PPC
تسلط بر کمپین‌های تبلیغات نمایشی و بازاریابی موتورهای جستجوی تبلیغات کلیکی
داشتن تجربه‌ در برگزاری کمپین برای محصولات و خدمات
تسلط به زبان فارسی (نگارش، ویرایش و …)
تسلط به زبان انگلیسی (ترجمه )
تسلط بر مجموعه‌ آفیس
انعطاف‌پذیربودن و داشتن توانایی در انجام پروژه‌های مختلف در موقعیت‌ها و فضاهای با سرعت بالا

معرفی شرکت:
https://a4baz.com/
https://falnic.com/

راه‌‌های ارتباطی برای ارسال رزومه:
f.bashirnezhad@falnic.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − سه =