پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
مصاحبه‌ها

احسان مهدی‌زاده قائم مقام گروه والکس: «با خدمت جدید «وال‌گیت» امکان خرید با گیفت کارت را برای کاربران فراهم کرده‌ایم»

زهرا محبی زهرا محبی
20 اسفند 1401
زمان مطالعه: 4 دقیقه
احسان مهدی‌زاده قائم مقام گروه والکس: «با خدمت جدید «وال‌گیت» امکان خرید با گیفت کارت را برای کاربران فراهم کرده‌ایم»
زمان مطالعه: 3 دقیقه

چند روزی است که صرافی والکس از خدمت جدید خود رونمایی کرده است، خدمتی که امکان خرید گیفت کارت را برای کاربران فراهم می‌کند. این روزها استفاده از اکانت‌های رسمی و قانونی و دانلود نسخه‌های اصلی در بین کاربران ایرانی محبوب شده است. حال باید دید والکس در این مسیر چه تحولاتی را ایجاد خواهد کرد. در این گفت‌وگو با احسان مهدی‌زاده، قائم مقام گروه والکس به بررسی این خدمت جدید والکس و مزیت‌های آن پرداختیم.

شاید بد نباشد که گفت‌وگو را با این سوال همیشگی شروع کنیم؛ لطفا پلتفرم والکس را معرفی کنید.

پلتفرم والکس 5 سال است که کار خودش را شروع کرده است. از روز اول بنیان‌گذران والکس یک هدف مشخص داشتند؛ فراهم کردن استقلال و آزادی مالی برای همه‌ افراد. درواقع می‌توان گفت که این هدف، جوهره استراتژی‌های والکس در طراحی محصولات و برنامه‌های ارتباطی‌اش است.

اگر ممکن است کمی بیشتر درباره‌ هدف و طراحی محصولات بر اساس آن توضیح دهید.

ببینید، رمزارزها یا بهتر بگویم، دنیای بلاک‌چین، تحول عظیمی در دنیا ایجاد کرده است و درواقع می‌تواند این امکان را برای افراد مختلف، صرف‌نظر از مرزهای جغرافیایی ایجاد کند که بتوانند به فرصت‌های بیشتری دسترسی پیدا کنند. ما هم در والکس بنا را بر این گذاشتیم تا این تحول را در زندگی افراد جاری کنیم و محصولاتی فراهم کنیم تا کاربران بتوانند نهایت استفاده را از این فرصت‌های جدید ببرند.

وال‌گیت در کجای این مسیر قرار می‌گیرد؟

شاید یکی از پررنگ‌ترین جنبه‌هایی که به واسطه‌ استفاده از کریپتوکارنسی در این سال‌ها تجربه کردیم، انجام تراکنش‌هایی بی‌مرز است. در وال‌گیت هم ما چنین هدفی داشتیم؛ درواقع می‌خواهیم تجربه خریدی بی‌مرز را برای کاربران به واسطه‌ گیفت کارت‌ فراهم کنیم، گیفت کارت‌هایی که می‌توان با آن‌ها از اپلیکیشن‌ها و بازی‌های مختلف استفاده کرد.

کمی بیشتر در مورد محصول گیفت‌کارت توضیح دهید.

وال‌گیت بخشی از سایت والکس است که قرار است در آن کاربران به گیفت‌ کارت‌های متنوعی دسترسی پیدا کنند. این گیفت کارت‌ها درواقع به کاربران این امکان را می‌دهد که بتوانند اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌ها و یا سرویس‌های غیررایگان مثل نسخه‌ پرمیوم اسپاتیفای، نتفلیکس، پلی‌استیشن و بسیاری موارد دیگر را خریداری کنند. خرید مستقیم و بی‌واسطه‌ برنامه‌ها و استفاده از نسخه‌های قانونی و اصلی، تاثیر مستقیم و بالایی روی تجربه‌ باکیفیت و تسهیل استفاده از آن‌ها دارد.

فکر می‌کنم شما اولین صرافی ارز دیجیتال هستید که امکان خرید گیفت کارت را فراهم کرده است، چرا این محصول؟

شناسایی نیاز مخاطبان و پاسخ‌گویی به آن‌ها بر اساس خدمات و سرویس‌هایی که در والکس ارائه می‌دهیم بخشی از استراتژی همیشگی ماست. مخاطبان جوان بلاک‌چین، این روزها مایل هستند تا از تمامی امکانات به‌روز استفاده کنند، بسیاری از آن‌ها به بازی علاقه‌مند هستند و از طرف دیگر، همه‌چیز به نسبت قبل تغییر کرده است. مثلا این روزها گوش دادن آنلاین به موسیقی جای دانلود و روش‌های دیگر را گرفته است. حال نیاز به کلیدی داریم که به مخاطبان داده شود تا آن‌ها بتوانند سرویس‌های جهانی را به صورت باکیفیت تجربه کنند. این کلید، گیفت کارت و کارت‌های پرداختی‌ایست که فرصت خرید بی‌مرز را فراهم می‌کنند و این به هدف اصلی والکس نیز نزدیک است.

بازار گیفت کارت‌ها بازاری رقابتی به نظر می‌آید. چه چیزی برای مخاطبان این بازار مهم‌تر است یا بهتر بگویم، معیارهای انتخاب خریداران چیست؟

ببینید به طور کلی در بحث خرید آنلاین، اعتماد موضوع مهمی است، ولی مسئله این است که این اعتماد از چه طریقی حاصل می‌شود؟ اینجاست که پشتیبانی و آسان و شفاف بودن روند خرید اهمیت می‌یابد. همان‌طور که همیشه پشتیبانی 24 ساعته بخش مهمی از خدمات والکس است، برای کاربران گیفت کارت نیز  این امکان فراهم است. همچنین ما فرآیند خرید روان و شفافی داریم که کاربران به‌راحتی می‌توانند به آنچه می‌خواهند دسترسی پیدا کنند.

مزیت اصلی این محصول را چه می‌دانید؟

همان‌طور که پیش‌تر هم در این گفت‌وگو اشاره کردیم، والکس اولین صرافی‌ایست که گیفت کارت ارائه می‌کند. این موضوع می‌تواند مزیت ما را نشان دهد. مزیت اصلی، امکان خرید گیفت کارت با کیف پول والکس است تا کاربران والکس بتوانند با استفاده از ارزهای دیجیتال خودشان پرداخت کنند و در معنای واقعی سهولت در خرید را تجربه کنند.

در پایان از برنامه‌های آینده والکس می‌گویید؟

همین‌قدر بگوییم که خبرهای هیجان‌انگیزی در سال جدید در راه است اما اجازه بدهید توضیحات بیشتر را به گفت‌وگوهای بعدی موکول کنیم.

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک