طرز فکر «هنر برای هنر» از جریان سرمایهداری نشات میگیرد؛ گفتگو با سارا مدقالچی، بنیانگذار و مدیر آرتیونیتی بیشتر
سامان ابطحی CMO سوپرمارکت اسنپ: با ۱ همت فروش ماهانه و ۶۴٪ سهم، رهبر بازار سوپرمارکت آنلاین هستیم بیشتر
مهدی اعتمادی، مدیر بازاریابی اُکالا: ۳۰٪ بودجه کمپین در فضای دیجیتال و ۷۰٪ در فضای آفلاین صرف شد بیشتر
حسن فرازمند، مدیر مارکتینگ دیجیپی: رویکرد وربال در کمپین اخیر دیجیپی، سریعترین شکل برای ارائه پیاممان بود بیشتر
مدیر مارکتینگ عطاویچ در گفتوگو با دیام برد: بهدنبال پروموت ابعاد بینالمللی برند عطاویچ هستیم بیشتر
گزارشی از نو شدن برند زرینپال؛ هویت بصری جدید زرینپال، در راستای ورود به حوزههای جدید فینتک است بیشتر
آژانسهای تبلیغاتی بهلحاظ ساختار صنفی و موقعیتی در اقتصاد ایران، پشتوانههای محکمی ندارند؛ گفتوگو با مازیار حبیبینیا، مدیرعامل شبکه آفتاب بیشتر
تمرکز بر برندینگ، راه نجات و عبور از اقتصاد متکی به درآمد نفتی است؛ گفتوگو با بابک بادکوبه، بنیانگذار آژانس بادکوبه بیشتر