آموزش آنالیز داده و بهینه‌سازی


در این بخش به آموزش تحزیه و تحلیل داده یا اطلاعات در بازاریابی می‌پردازیم.

راهنمای آنالیز کمپین‌ها و سنجش کانال‌های بازاریابی به‌کمک UTMسازی

معمولاً وب‌سایت‌ها از بسترهای مختلفی مانند ایمیل، SMS، بنر کلیکی و شبکه‌های اجتماعی برای کمپین‌های تبلیغاتی و پروموشن محصولات جدید استفاده می‌کنند؛ اما ایجاد...

بازاریابی اپلیکیشن دقیقاً چیست و چه انواع و تکنیک‌هایی دارد؟

بازاریابی اپلیکیشن یا اپ مارکتینگ اصطلاحی جامع درباره انواع فعالیت‌های بازاریابی‌ است که برای اپلیکیشن اتفاق می‌افتد. برای مثال می‌توان به تبلیغات در اپلیکیشن‌ها اشاره...

راهنمای جامع کار با گوگل تگ منیجر

به عنوان یک دیجیتال مارکتر حتما برای شما پیش آمده که: بخواهید میزان اسکرول صفحه توسط کاربران را بررسی کنید؛ سایت خود را به...

اتصال سرچ کنسول به آنالیتیکس، نکاتی که باید بدانید!

Analytics و Search Console دو ابزار مهم گوگل برای بررسی وب‌سایت شما هستند؛ که سرچ کنسول به بررسی سایت شما از نگاه سئو می‌پردازد...

چطور یک صفحه فرود عالی ایجاد کنیم؟

لندینگ پیج یا صفحه فرود، صفحه‌ یا صفحاتی از سایت شماست که کاربر از بیرون سایت، به آنجا فرود می‌آید. معمولا یک لندینگ پیج...

از دنیای دیجیتال مارکتینگ عقب نمون

با عضویت در خبرنامه دی ام برد، اخبار و حواشی دنیای دیجیتال مارکتینگ برای شما ارسال میشه

ایمیل شما ثبت شد