پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
رویدادهای حضوری

کوروش عباسی در دی‌ام تاک 8 درباره برند کارفرمایی چه گفت؟

زهرا محبی زهرا محبی
23 اردیبهشت 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کوروش عباسی در دی‌ام تاک 8 درباره برند کارفرمایی چه گفت؟
زمان مطالعه: 2 دقیقه

کوروش عباسی مدیر ارشد برند ارتباط فرداست و تجربه کار در بانک آینده را نیز دارد. او متخصص بحث برندینگ و هویت برند است و ارائه او نیز در خصوص چگونگی بهبود برند کارفرمایی با کمک ابزارهای دیجیتال بود. کوروش عباسی صحبت خود را با بیان مسائلی در خصوص برند و اهمیت برند کارفرمایی آغاز کرد.

عباسی می‌گوید: «آن چیزی که باعث می‌شود فردی بخواهد جای به‌خصوصی کار کند، همان برند کارفرمایی است. مثلا در دهه هشتاد خیلی از افراد دل‌شان می‌خواست که بروند و در بانک کار کنند. برند کارفرمایی حسی است که افراد از یک سازمان می‌گیرند و درکی است که از نحوه کار یک کارفرما اتفاق می‌افتد.»

تماشای ویدیوی رویداد دی‌ام تاک

کوروش عباسی در خصوص برند کارفرمایی و حسی که در خصوص یک سازمان وجود دارد ادامه داد: «اصلی‌ترین مسئله در این بحث، EVP است، همان ارزشی که باعث می‌شود در یک جا کار کنید. این ارزش پیشنهادی اصلی‌ترین ستونی است که سازمان می‌تواند عناصر ارتباطی‌اش را بر مبنای آن بچیند. EVP یک چیز استاتیک نیست، بلکه هویتی پویا دارد و می‌تواند طبق نیاز سازمان تغییر کند. EVP همان معنایی است که به کار کارکنان یک سازمان معنا می‌دهد.»

کوروش عباسی همچنین اشاره کرد که «برای شروع کردن مسیر برند کارفرمایی، باید ابتدا بوم برند کارفرمایی را طراحی و تدوین کرد». از طرفی، او به مسئله ارزش پیشنهادی‌ای که همکاران ارائه می‌کنند اشاره کرد. مثلا برخی از ارزش‌های پیشنهادی، احساس به چالش کشیدن کارکنان سازمان است یا گاهی جنبه آموزشی داشتن فضای کاری است.

کوروش عباسی به این اشاره کرد که دیجیتال مارکتینگ به شکل گسترده‌ای می‌تواند به بحث برند کارفرمایی کمک کند. استفاده از نیو مدیا و بازاریابی دیجیتال مزایای زیادی دارد، مثلا کار را در بخش برندسازی راحت‌تر و امن‌تر می‌کند، تداوم و استمرار خوبی به این برند می‌دهد، یک سازمان دیجیتال و به‌روز می‌سازد و نهایتا، شفافیت و اصالت را بالا می‌برد.

کوروش عباسی نهایتا در این خصوص حرف زد: «وقتی درباره برند کارفرمایی حرف می‌زنیم درباره شفافیت حرف می‌زنیم. در برنامه‌های سوشال، سایت، شبکه‌های اجتماعی مختلف و به صورت کلی، ما باید برند کارفرمایی خود را به شکلی که واقعا هست ارائه دهیم. این تصویر نه فقط به‌روز، بلکه باید واقعی و شفاف هم باشد.»

این ارائه، ارائه هشتم رویداد دی‌ام تاک 8 بود و با تمرکز بر اهمیت کار بر روی برند کارفرمایی به پایان رسید.

  • گزارش بقیه ارائه‌های رویداد دی‌ام تاک 8 را در رسانه دی‌ام برد بخوانید.
  • برای دانلود فایل ارائه کوروش عباسی اینجا کلیک کنید.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک