پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار رویدادهای حضوری

یوحنا پرویزی نژاد در دی‌ام تاک 8 درباره اتوماسیون بازاریابی چه گفت؟

زهرا محبی زهرا محبی
22 اردیبهشت 1401
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یوحنا پرویزی نژاد در دی‌ام تاک 8 درباره اتوماسیون بازاریابی چه گفت؟
زمان مطالعه: 2 دقیقه

یوحنا پرویزی نژاد مدیر محصول شرکت اسمارتک پنجمین ارائه را در رویداد دی‌ام تاک 8 داشت. او صحبت خود را با اس‌ام‌اس‌ها و ایمیل‌های ناخواسته در اینباکس افراد شروع کرد؛ مطالبی که برای شما فرستاده می‌شوند اما برای شما نیستند. یوحنا پرویزی نژاد گفت: «اسپم کردن مخاطب آن بخشی از اس‌ام‌اس مارکتینگ و ایمیل مارکتینگ است که به نظر می‌رسد کسب‌وکارها به آن توجهی نمی‌کنند؛ کانال اسپم نیز همینطور.»

یوحنا پرویزی نژاد صحبت خود را حول کانال‌های هوشمند اسپم ادامه داد، او خطاب به کسب‌وکارها گفت: «اگر شما خودتان را اصلاح نکنید، سیستم‌های هوشمندتری از شما هستند که پیام‌های شما را از برابر چشمان مخاطب کار خواهند زد». او اشاره کرد که نادیده گرفته شدن پیام‌های تبلیغاتی، پیامد این هوشمند نشدن و فرستادن پیام تبلیغاتی نادرست به کاربر نامربوط در پلتفرم ناکارآمد است.

اتوماسیون بازاریابی

پرویزی نژاد اشاره کرد: «نوعی از پیام‌های تبلیغاتی هستند که نه زمان درستی ارسال می‌شوند، نه هزینه معقولی دارند و نه انرژی درستی برایشان صرف می‌شوند، حتی اگر چنین هم باشد، غیرهدفمند بودن آن‌ها تلف شدن انرژی، پول و زمان را به همراه دارد. چنین چیزی از دست دادن فرصت و راه سریع شکست خوردن بیزنس است». یوحنا پرویزی نژاد اتوماسیون بازاریابی را راه‌حل ماجرا می‌داند. او می‌گوید: «مسئله بازاریابی و جذب کاربر، هزینه‌بر است اما مهم‌ترین نکته در آن، بهینگی است. اتوماسیون بازاریابی کمک می‌کند که شما چه در بخش هزینه، چه در بخش زمان و چه در بخش انرژی بهینه عمل کنید.»

تماشای ویدیو رویداد‌های دی‌ام تاک

یوحنا پرویزی نژاد در همین خصوص ادامه داد: «اتوماسیون بازاریابی به شما کمک می‌کند که کاربر را صرفا یک شماره نبینید. شما با او به دنبال یک تعامل موثر و فیدبکی مرتب هستید. کسب‌وکار و کاربر با اتوماسیون بازاریابی رفتار مناسبی در برابر هم پیدا می‌کنند.»

پرویزی نژاد در ادامه به این‌ترک، شرکتی که در آن مشغول به کار است، اشاره کرد. او این‌ترک را بزرگ‌ترین پلتفرم مارکتینگ اتومیشن ایرانی عنوان کرد که انواع مختلفی از خدمات را ارائه می‌دهد. او گفت: «از مزایای استفاده از این‌ترک استفاده از قراردادهای رسمی، ذخیره اطلاعات داخل ایران، داشتن مجوزهای قانونی، پشتوانه قانونی و همچنین پرداخت ریالی و قیمت رقابتی است». البته این‌ها خدمات محصولی این‌ترک هستند؛ به گفته یوحنا پرویزی نژاد، این پلتفرم دارای بخشی به نام «این‌ترک آکادمی» است که هدفش پرورش افراد با دانش مارکتینگ اتومیشن است. پرویزی نژاد در پایان ارائه خود، شرکت در دوره‌های این آکادمی را به دوستداران این حوزه توصیه کرد.

 

  • گزارش بقیه ارائه‌های رویداد دی‌ام تاک 8 را در رسانه دی‌ام برد بخوانید.
  • برای دانلود فایل ارائه یوحنا پرویزی نژاد اینجا کلیک کنید.

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک